Artistupprop i Almedalen – ”Det ska kännas naturligt att ställa sig bakom oss”
Flera kända artister spelade på en konsert i Visby hamn i dag i samband med lanseringen av uppropet Vi är Sverige, "för alla som vill försvara demokratin och klimatet". – En självklarhet att göra sin röst hörd, säger Maxida Märak…







