Prenumerera

Logga in

Zoom

Artistupprop i Almedalen – ”Det ska kännas naturligt att ställa sig bakom oss”

Maxida Märak

Flera kända artister spelade på en konsert i Visby hamn i dag i samband med lanseringen av uppropet Vi är Sverige, "för alla som vill försvara demokratin och klimatet".
– En självklarhet att göra sin röst hörd, säger Maxida Märak om sin medverkan.

Tack för att du läser – så här läser du vidare!

Bli prenumerant

För bara 49 kr får du tillgång till allt i 6 veckor.

  • Alla artiklar och nyheter på webben
  • Löpande nyhetspublicering varje dag
  • Om du fortsätter prenumera har du dessutom pappersmagasin 15 gånger om året

Har du redan ett konto?

Prenumerera gratis på vårt
NYHETSBREV
Prenumerera gratis på vårt
NYHETSBREV
Till Syre >>
Till Syre >>
Till Syre >>
Till Syre >>
ANNONS