Flera kända artister spelade på en konsert i Visby hamn i dag i samband med lanseringen av uppropet Vi är Sverige, "för alla som vill försvara demokratin och klimatet".
– En självklarhet att göra sin röst hörd, säger Maxida Märak om sin medverkan.
Tack för att du läser – så här läser du vidare!
Bli prenumerant
För bara 49 kr får du tillgång till allt i 6 veckor.
- Alla artiklar och nyheter på webben
- Löpande nyhetspublicering varje dag
- Om du fortsätter prenumera har du dessutom pappersmagasin 15 gånger om året






