Att ingen svensk minister närvarar vid konferensen om icke spridning av kärnvapen som pågår nu tyder på ett ointresse. Detta trots att det är det största hotet mot mänsklighetens överlevnad, menar Johanna Deinum.
Tack för att du läser – så här läser du vidare!
Bli prenumerant
För bara 49 kr får du tillgång till allt i 6 veckor.
- Alla artiklar och nyheter på webben
- Löpande nyhetspublicering varje dag
- Om du fortsätter prenumera har du dessutom pappersmagasin 15 gånger om året






