Prenumerera

Logga in

Glöd · Debatt

Kolmården, sluta mörka hur delfinerna mår!

Delfiner

Länsstyrelsen i Östergötland har riktat allvarlig kritik mot Kolmårdens delfinarium. Det är oacceptabelt att Kolmården försöker sopa problemen under mattan och fortsätta showerna som om inget hänt. Vi kräver svar på hur delfinerna mår, skriver Roger Pettersson och Lina Dahl från World Animal Protection Sverige.

Tack för att du läser – så här läser du vidare!

Bli prenumerant

För bara 49 kr får du tillgång till allt i 6 veckor.

  • Alla artiklar och nyheter på webben
  • Löpande nyhetspublicering varje dag
  • Om du fortsätter prenumera har du dessutom pappersmagasin 15 gånger om året

Har du redan ett konto?

Prenumerera gratis på vårt
NYHETSBREV
Prenumerera gratis på vårt
NYHETSBREV
Till Syre >>
Till Syre >>
Till Syre >>
Till Syre >>
ANNONS